Facts About قیمت لنت ترمز Revealed

Wiki Article

لنت ترمز های کیو نیز یکی از محصولات شرکت سانگشین بوده و کیفیت بالایی با قیمت مناسب دارد.

به یاد بسپارید که استفاده از یک لنت ترمز با کیفیت برای خودروی شما، باعث خواهد شد تا حین رانندگی بهترین تجربه را داشته و کاملا ایمن برانید. ایمن رانندگی کردن به معنای امنیت برای سرنشینان خودرو و همین طور دیگر عابران یا سرنشینان خودروهای عبوری است.

مشتری گرامی! در صورت قطعی برق در تهران و قطعی تلفن های ثابت با شماره های موبایل تماس بگیرید

قبل از بررسی بهترین مارک و برند لنت ترمز باید بیان داشت که همانطور که میدانید لنت ترمز قطعه ای بسیار مهم و حیاتی در خودرو است که عامل توقف و کاهش سرعت و در نهایت افزایش و تضمین ایمنی خودرو و سلامت سرنشینان.

برای جست‌وجوی راحت‌تر و ‌دقیق‌تر، خودروهات رو مشخص کن افزودن خودرو

ترمزگیری ناگهانی: در برخی مواقع لازم است که شما بلافاصله ترمزگیری کرده و باید لنت ترمز این شرایط را داشته باشد که در مواجه با یک مانع احتمالی یا صحنه پرریسک تصادف، خودروی شما به موقع کاهش سرعت داشته و متوقف شود.

لرزیدن پدال ترمز، یکی از بارزترین نشانه‌های زمان تعویض لنت ترمز است.

در مقایسه با ترمزهای کاسه ای، ترمزهای دیسکی قدرت توقف بیشتری را ارائه می‌دهند و دیرتر گرم می‌شوند. در حالی که خیلی از خودروهای ایرانی از ترمزهای درام یا کاسه ای بر روی چرخ‌های عقب استفاده می‌کنند، ولی در همه چیز از سدان‌های خانوادگی گرفته تا کامیون‌ها و خودروهای اسپرت ترمزهای چهار چرخ دیسکی یافت می‌شوند.

در تولید لنت ترمز های کیو از آزبست و الیاف شیشه استفاده نمی‌شود. علاوه بر این به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست با عاری بودن از هر ماده مضر دیگر از انسان‌ها و محیط زیست مراقبت می‌کند.

بی صدا و مقاوم بودن در برابر گرما و همچنین تولید گرد و غبار کمتر، از مزایای مهم لنت­ های سرامیکی است. در مجموع به دلیل کیفیت بالا، قیمت این لنت در بازار بیشتر از انواع دیگر است.

شما بارها و بارها ممکن است در زمان رانندگی در خیابان های شهر یا جاده های برون شهری، نیاز به ترمز گرفتن ناگهانی داشته باشید. از این روی لازم است که به موقع لنت ترمز قیمت لنت ترمز پراید شرکتی خودروی شما به کار آمده و در ترمزگیری سریع، بدون اختلال ظاهر شوید.

یکی از انواع لنت ترمز، لنت ترمز نیمه فلزی است. لنت ترمز نیمه فلزی با لنت ترمز کاملاً فلزی متفاوت است زیرا به جای استفاده از ۱۰۰٪ فلز از پرکننده‌ها برای ایجاد ترکیب مناسبی برای لنت استفاده می‌کند. لنت‌های ترمز نیمه فلزی کاملا از فلز ساخته نشده اند بلکه حدود نصف مواد سازنده آنها فلز است.

در درجه اول، هزینه آنها بالا است. به دلیل هزینه‌های بالاتر تولید، لنت‌های ترمز سرامیکی گران ترین لنت ترمزها هستند.

استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به یدک یار می‌باشد.

Report this wiki page